Nedvask / Flyttevask

Vi utfører ofte flyttevask/nedvask og har god erfaring.

Som regel arbeider vi på timesbasis (ser ofte at det lønner seg istedenfor fastpris) – og dette er fritt valg for deg som kunde.  Mine medarbeidere er effektive og anbefaler at vi utfører jobben på timesbasis, men du vil alltid få en estimert pris. Vi reiser også ut på befaring – for deretter å gi en fastpris.

Nedvask / Flyttevask

Vi vasker tak og vegger, vinduer, ut- og innvendig av alle skaper, hvitevarer, dører, karmer – samt renser alle sluk. Men, den som selger hus/leilighet bør også tenke på at ny eier mulig skal pusse opp.  Viktig at dere spør om dette, fordi:  Hvis for eksempel de skal bytte kjøkken e.lign. er det ingen vits i å vaske dette skinnende rent.  Dette gjør at dere som selgere kan spare masse penger på renhold. Og selvfølgelig har vi garanti dersom ny eier ikke er fornøyd med renholdet.  Da kommer vi og retter opp uten ekstra kostnader, men innenfor rimelighetens grenser.

Ekstremvask

Vi har utført renhold for NAV der det har vært utrolig skittent til tider.  Da går vi inn med hardt skyts for å få det rent. Også personer som leier ut leiligheter kan bli utrolig overrasket når leietager flytter ut – og ser at det er ekstremt skittent.  Ikke alltid like lett å få leietagerne til å utføre renholdet så det er klart til neste leietager. Av erfaring ser vi at eiere ikke har mye å stille opp med når leietager velger å flytte uten å utføre renholdet.  Regler for depositum er ganske strenge.

Dødsbo

Vi har også utført noen renholds- og ryddearbeider for advokatfirmaer som har ansvar for å selge et dødsbo. Vi kjører vekk søppel for deretter å uføre nedvask.

Trenger du dyktige renholdere?